Veckorna går så fort

15 februari 2009 at 21:58 7 kommentarer

Jag hinner inte med – tycker det känns som måndag och måndag, på varandra, hela tiden. Jag försöker fota så mycket som möjligt av allt det lilla som sker var dag. Samlar det i en färdig mall som jag gjort i Photoshop – och snip snap – så har jag veckorna samlade – med allt smått dokumenterat som jag annars redan skulle glömt.

Nu kan jag printa ut 15×15 cm och göra ett minialbum av alla veckor.

Här är veckorna 1- 7 – en bra början!

Entry filed under: scrapbooking digitalt. Tags: .

Digitalt scrappande

7 kommentarer Add your own

  • 1. krumeluran  |  16 februari 2009 kl. 5:02

    Snyggt!
    u är det bara att fylla på allt eftersom med alla dina snygga LOs.
    välkommen ut i cybervärlden🙂

    Kram
    Katarina

    Svara
  • 2. Birgitta  |  16 februari 2009 kl. 17:58

    Tjenixen!! Gud vad spännande att kolla in din blogg framöver….med alla alster du kommer att visa. Jag säger som Katarina, välkommen till cybern!!

    See u!
    Birgitta

    Svara
  • 3. Minialbum veckor 2009 « Saxolim’s Blog  |  20 februari 2009 kl. 6:11

    […] 19 februari 2009 Jag samlar glimtar ur vår vardag i foton, scrappar dem digitalt i Photoshop och printar lite nu och då 15×15 cm. Det ska bli ett minialbum över vårt år 2009. Se några veckor här! […]

    Svara
  • 4. Vecka läggs till vecka « Saxolim’s Blog  |  05 mars 2009 kl. 22:02

    […] Om du vill se hur det hela började – välkommen hit […]

    Svara
  • 5. 10, 11, 12 « Saxolim’s Blog  |  26 mars 2009 kl. 22:01

    […] Om du vill se hur det hela började – titta här […]

    Svara
  • 6. 13 och 14 « Saxolim’s Blog  |  05 april 2009 kl. 9:46

    […] Om du vill se hur det hela började […]

    Svara
  • 7. Vecka 45 « Saxolim’s Blog  |  12 november 2009 kl. 19:32

    […] gick så fort – med bilderna samlade hinner jag ju se allt vi faktiskt (oftast) gör. Här började projektet. Hur jag gjorde mitt album ser du här. När jag var halvvägs började det bli tjockt […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

