MiniAlbum

18 februari 2009 at 17:47 2 kommentarer

MiniAlbum kan man göra av … allt! CD skivor, papper, papperspåsar, tyg, kartong – fantasin sätter gränser.

Här är ett gjort av kuvert

och en som passar att göra tillsammans med barnen – men fungerar utmärkt som minialbum – precis som denhär.

Och när du tröttnat på dessa, eller kanske vill prova något helt annat – titta på alla ideer här!

Så här kan ett MiniAlbum se ut – detta hittade jag på  Ali Edwards blog! och detta collage på hittade jag på Flickr!

2338173897_b445053090_m

Entry filed under: Mediskurs, minialbum. Tags: , , , , , , .

Ingen morgon utan kaffe! Strandfågel – en kluring

2 kommentarer Add your own

  • 1. Birgitta  |  19 februari 2009 kl. 5:58

    den 8 januari på samma blogg, alltså kaffet.
    Antar utmaningen 🙂 Kul.
    Förresten har jag tänkt skicka in till Swescrap i helgen, kolla deras utmaning. Om jag fattar det det här med max 500 storlek ?!
    Nu är vi igång .. tihi.
    Jättefin blogg du bygger upp. Jag är lite trött på blogg.se och har länge snosat runt för att hitta nån ny place.

    Svara
  • 2. Mediskurs i februari « Saxolim’s Blog  |  28 januari 2010 kl. 8:36

    […] om MINIALBUM och bilder (och här) på de som gjordes under kursen då. Det finns ännu mer om kursen, klicka […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

