Julen varar till påska

24 februari 2009 at 6:16 1 kommentar

Tralalala – i alla fall för mig – för jag kan julegotta mig länge innan jag har gjort alla de LOs jag vill – med julbilderna. Mina dubbelLO´s från själva LillaJulafton och JulaftonsKvällen har jag lagt i galleriet på TwoPea´s men några enkla från julförberedelserna kommer här;

dagisjulJulfirandet på Dagis – jättemysigt. Jag har infogat Olivers ”händer” alla barnen ritade av och klippte ut sina händer som sedan monterades till en gran! Granen ser man Jättefin! Granen ser man på fotot i mitten, fyllig och fin.

oliverpepparkakorOch så pepparkaksbakning – med den äran tog sig S och O av uppgiften. Båda långhåriga så det löste dom genom att ta på mössorna. Kanske en investering i ett frisörbesök alt. kockmössor vore på sin plats… Jag experimenterar med att skriva på foton – om man tänker på det vid fotograferingstillfället och har en bra penna så blir det rätt coolt.

samuelpepparkakorTraditionsenligt skall också ett pepparkakshus dekoreras. Lite godisinspirerad LO – jag älskar Amerikanska Pastiller!

pepparkakshus

Entry filed under: Scrapbooking, Uncategorized. Tags: .

Lapptäcke Om ett år

1 kommentar Add your own

  • 1. krumeluran  |  24 februari 2009 kl. 16:08

    ohhh den från dagis var söt…
    fotot uppe i vänstra hörnet…. tror det är min lilla sparv som sitter i mitten 🙂
    inte kan man få tigga till sig ett sådant digitalt foto??

    KRAM
    Katarina

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

