Medis

02 mars 2009 at 19:16 Lämna en kommentar

Jag har fått förtroendet några år att hålla Scrapbookingkurser på Medis, det är så skoj. Massor med scraptjejer samlas en hel helg och scrappar så pappersklippen yr. Alltid god generös stämning, alla delar på saxar och punchar, byter papper och tips, fikar och fnittrar.

Mina teman den här gången är;

Så nu är jag i full gång med förberedelserna. Det är minst lika roligt!

Entry filed under: Mediskurs, Scrapbooking. Tags: , , , , .

FotoPlus minus 50% Färg

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

