Lift

04 mars 2009 at 22:05 3 kommentarer

Att lifta en LO är ett perfekt sätt att scrappa när den egna inspirationen tryter. Man kan låna färgschema, form, innehåll, tema, stil eller kopiera allting rakt av. Söta Krumeluran har hjälpt mig inför Mediskursen där lift kommer att vara ett tema. Hon och jag har liftat samma LO ur tidningen

Creating Keepsakes August 2008

lift-orgSå här ser min tolkning ut;

mari-lift

Krumelurans lift hittar du bland massa andra godsaker på hennes sida – här! när den blir tillgänglig efter publicering. Grattis Katarina!

Tills dess – inspireras av lift på andra scrapbookingbloggar och hemsidor

Material; brun kartong, band, remsa av mönsterpapper, blommigt mönsterpapper, bit av gammalt måttband, knappar, punch, hörnrundare, vit kartong och svart tusch till journaling/text, klistrisbokstäver Donna Downey

Entry filed under: Mediskurs, Scrapbooking. Tags: , , , , , .

Mera minisar Vecka läggs till vecka

3 kommentarer Add your own

  • 1. Medis « Saxolim’s Blog  |  04 mars 2009 kl. 22:09

    […] lift […]

    Svara
  • 2. Annika  |  05 mars 2009 kl. 18:28

    Åh, vilken superfin tolkning du gjort!!! Och jag säger bara WOW vilka godbitar man hittar här i din blogg! Så mycket fint!!! Jag säger som Arnold ”I’ll be back!”
    Kram!

    Svara
  • 3. Karin B  |  05 mars 2009 kl. 19:43

    Jättesnygg tolkning! Får fortsätta surfa runt på din blogg!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


