Den som väntar…

17 mars 2009 at 15:35 3 kommentarer

Jag har planerat att göra en ”tycka om” bok jättelänge. En bok för dom där fotografierna jag tar på allt möjligt som bara är fint, bara för att jag tycker om det. I min bok märkte jag att det behövs olika avdelningar – så jag skaffade ett minialbum med fliksidor – ungefär som det.

Jag förberedde albumet på samma sätt som jag gjorde med mitt veckoalbum för i år – har du sett det annars kika in här. Det blev lite klistrigt med alla foton men jag är nöjd med reslutatet – här kan jag fylla på när mer tycka-om-saker dyker upp. Just nu använde jag bara hälften av det ursprungliga albumet, kanske fyller jag på sedan eller gör ett till. Och jag använde inte heller alla ringar. Eftersom jag täckte sidorna med papper märktes det inte att jag bara tog två av fem hål i bruk.

tyckaom3

tyckaom2

tyckaom4

tyckaom1

Material, halvt chipboard album Maya Road, mönsterpapper, journaling spot Jenni Bowlin

Entry filed under: Mediskurs, minialbum, Scrapbooking. Tags: , , , , .

Vår färg och färgprov Mer orange

3 kommentarer Add your own

  • 1. krumeluran  |  18 mars 2009 kl. 16:56

    superduperfin…. jag har också haft funderingar på att göra något liknande…. men kommer mig aldrig för😦

    KRAM

    Svara
  • 2. Ann Granlund  |  19 mars 2009 kl. 22:35

    Hej, jag blir jätteinspad. Kommer just från hantverkskväll på föreningen. Kanske man kunde ha lite klippoklistra eller saxolim där någon torsdagkväll?

    Svara
  • 3. I paketet fanns - Fröboken « Saxolim’s Blog  |  29 mars 2009 kl. 10:33

    […] om minialbum hittar du här! och här! Det blev en skoj present att ge bort, jag tror jag måste göra […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

