Fartfylld femårsdag

19 mars 2009 at 17:52 2 kommentarer

När O firade sin femårsdag var det sannerligen ett fartfyllt kalas – jag ville så gärna göra en LO som visade just det och när jag såg den här hittade jag en bra lösning för hur jag kunde använda det mönsterpapper som passar så bra till just min O. Det hade bara väntat på att få komma i bruk.

olivers-kalas

Material, albumblad Ordning&Reda, mönsterpapper till remsor, ”Love, Elsie”, Crafts Paper Wheels och kugghjulen klippta ur Cosmo Crickets Cosmo Cogs. Spelkort, restpapper och kanterna svagt duttade med röd stämpelfärg.

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: , , .

Mer orange Släktträd

2 kommentarer Add your own

  • 1. Birgitta  |  19 mars 2009 kl. 20:41

    Härlig layout oxå den du fick inspiration av!

    Svara
  • 2. krumeluran  |  20 mars 2009 kl. 14:30

    nice!!!! verkligen snygg, gillar också de där cosmo papprena, men har aldrig kommit på hur jag ska använda dem…. tack Mari för inspirationen

    vis ses i morgon, jag kommer nog till 11 ungefär, det beror på, har haft huvudvärk i flera dagar, så jag tänkte försöka vila ut i morgon… om barnen låter mig bara🙂

    KRAM

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


