Fågelkvitter

21 mars 2009 at 17:32 2 kommentarer

Så vackert! När du vill se mer – kika in här!

finished-birdie

Så mycket inspiration. Så härligt vårväder i dag – även om jag avnjutit blå himmel infrån – men vad gör det när jag får vara bland massor med duktiga scraptjejer på Mediskursen. Och TACK Krumeluran för uppskattat gästspel! Jätteskoj och så spännande – din utmaning och generöst pris från Magdas gjorde alla helt ”fluffiga”! Tack!

Entry filed under: inspiration, Mediskurs, Scrapbooking. Tags: , , .

Släktträd En fluffig helg

2 kommentarer Add your own

  • 1. Birgitta  |  21 mars 2009 kl. 18:37

    Hej! Följde din länk och såg Geninne’s stenar, jag målade blommor på mina stenar ifjol, som jag brukar ibland ha på mitt bord och fått så många glada aha-n för, några borde finnas på min blogg april-08- Kul idé!

    Svara
  • 2. krumeluran  |  21 mars 2009 kl. 21:54

    Det var jätteisnpirerande för mig med att gästspela på din kurs… hoppas alla verkligen tog ut svängarna med fluffet.🙂
    Ska bli spännande att få se resultatet senare
    vi får boka in en kaffekväll då du tar med dig foton från kursen samt allt det andra🙂
    kanske vi skuller försöka boka in en inspirationskväll för oss ladies framöver då vi scrappar, pratar och har trevligt tillsammans🙂

    KRAM

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


