Favoritverktyg

25 mars 2009 at 23:11 2 kommentarer

Om jag blir strandsatt på en öde ö vill jag ha min sax. Jag behöver alltid min sax. Jag är vänsterhänt och uppskattar den omtanke Fiskars har som gjort en sax för vänsterhänta. Det fanns inte i min barndom så skolans textilläralektioner resulterade i skavsår på tummen av den märkligt högerhänta saxen. Nu tar jag revansch! Klippklippklipp.

Förutom saxen har jag alltid mina enhåls-tagare och min hörnrundare inom räckhåll när jag scrappar. Runda hörn blir man klart beroende av. Enhålingar är bra när jag klistrat över originalhålen på mina färdiga bakgrundspapper – eller den med pyttelitet hål när jag gör etiketter, små kort till presenter och så.

verktyghornrundare

verktygenhalstagare

Pappersskäraren är en annan stöttepelare. Vit och svart penna. Lim.  Spraylim – helst. En Crop-A-Dile är högst på önskelistan, fastän det är långt till jul kan jag ju alltid drömma.  Men jag tror jag klarar mig utan denna … ett tag till. Så mycket roliga saker det finns!

Entry filed under: Scrapbooking, Uncategorized. Tags: .

Blog Candy 10, 11, 12

2 kommentarer Add your own

  • 1. krumeluran  |  27 mars 2009 kl. 17:24

    hördu! jag har en grön crop-a-dile som står och dammar på hyllan, om du vill låna och testa :O)
    vill du att jag lämnar på Os fack?? jag kan ta med den på måndag, eller om du vill komma via och hämta🙂

    KRAM

    Svara
  • 2. Blommande stämplar « Saxolim’s Blog  |  31 mars 2009 kl. 17:38

    […] Material: akvarellpapper, bokstavs- och blomstämplar Artemio, stämpelfärg, färgad kartong, hörnrundare. […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

