Nu blommar det

02 april 2009 at 17:45 2 kommentarer

1395897428_f766c800f5

Det var så länge sedan jag gjorde denna – tänk – 13 september 07. Med gipsat ben och sååå mycket tid passade jag på att göra någonting kreativt varje dag. Inte är benbrott bara av ondo – även om det kan vara duktigt ontigt.

Men jag tycker om mina försiktiga blommor.

Och idén om att göra någonting kreativt varje dag.

Kanske det kan bli ett vårlöfte?

Dagliga inspirationskällor hittar du kanske här;

Banana Frog

Martha Stewart

och några toppentips om daglig kreativitet!

Entry filed under: blommor, collage, färg, inspiration. Tags: , , , , .

Det blommar Blomma mera

2 kommentarer Add your own

  • 1. Erica Granlund  |  08 april 2009 kl. 21:04

    Vackert!🙂 Banana frog var intressant också. Jag har nu hittat den ultimata asken att scrapbooka på! Så det tror jag får bli mitt nästa projekt. Roligt att följa din blogg. //Erica Granlund

    Svara
  • 2. Mari  |  08 april 2009 kl. 21:15

    Tack Erica! Skicka bild på asken sedan – jag är duktigt nyfiken!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


