Speltokig

15 april 2009 at 16:06 1 kommentar

Vi spelar kort, vi spelar Afrikas Stjärna, S spelar schack och båda barnen spelar mer än gärna på konsoler och datorer så fort chansen yppar sig.

Det är tacksamt att spela med mig för jag glömmer reglerna lika fort som jag lär mig dem – så att justera dem litegrann efter spelets gång är helt OK.

spelgalningar

kortspel-kopieraMaterial; papper från ett block, vet inte vad det heter, spekort Kalle Anka, dymo, rub on ord Donna Downey, journaling tags och ram diverse.

Marika hälsar att ”Pappret kommer från The Travel Stack från DCWV, kanske pappret har eget namn också, det vet jag inte.” Tack Marika!

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: .

Blå Bullar

1 kommentar Add your own

  • 1. Marika  |  21 april 2009 kl. 20:35

    Pappret kommer från The Travel Stack från DCWV, kanske pappret har eget namn också, det vet jag inte.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

