Klok som en uggla

17 april 2009 at 7:24 2 kommentarer

Det är ugglor i mossen och ugglor på bloggen. Nattugglan, uggleutmaningen och nu mera ugglor! Pappren i Panduros block är superskoj att skapa med!

klok

klok_det

Fotot på S är superduperfint men bakgrunden var stökig, så jag sandpapprade på fotot och gnuggade in lite stämpelfärg, de halvcirklar jag stansat ut från Os LO sparade jag då (förstås) och limmade nu som en bård bakom fotot, journaling bara på rutigt papper och stämplat.

Material; mönsterpapper Panduro, zig-zag stygn DCWV rub-on stitching, stämpel Artemio

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: , .

Bullar Hallon och Kanel Mojito

2 kommentarer Add your own

  • 1. Katarina  |  17 april 2009 kl. 10:47

    Ingen fara med crop-a-dilen, jag vet ju var den är🙂 Det är ju inte så att jag använt den speciellt mycket

    KRAM

    Svara
  • 2. Uggle update « Saxolim’s Blog  |  07 maj 2009 kl. 7:28

    […] andra lösningarna med pappret ser du här “Ugglan har landat” och ännu en LO här “Klok som en […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


