Hjälp Krumeluran!

18 april 2009 at 22:07 1 kommentar

Lyss till hennes rop på hjälp!

Jag skickade två ”bidrag” i min hjälpsändning;

På dubbelLO´n har en tag från KappAhls ”3för2”  kampanj använts – text ”3 killar 2 kanoter” – där har jag använt lace cardstock mer som dekor, och med två ord urklippta som en minirubrik på sid 2.

dubbelkajak

På enkelLO´n får lace cardstocken fungera som ficka för vykoret där jag skrivit om vårt  strandäventyr. Kortet är så fint  med alla snäckor så jag vill att det skulle synas litegrann – då är lace cardstock perfekt.

strando

Lace cardstock = spets papper, mönsterskuren kartong, finns alla möjliga varianter

se här! på TwoPeas.

Och shoppar du på närmare håll – kolla hos Magdas

Jag önskar mig en lace cardstock  till jul

140548_200x200

en till födelsedagen så länge siffrorna räcker till

83501_200x200


en till mitt favoritprojekt Skördefesten på Åland 2009

79742_200x200

och en bara för att O skulle älska den!

140554_200x200

Material till LOn ovan! Mönsterpapper Scenic Route Sumner och Fontwerks RollOut Label Dubs,

tag från KappAhl (3för2), tapé med måttband KOTMjuly08, journalingblad KOTMjuly08
och enkelLO´n mönsterpapper och journaling tag KOTMjuly08.
KOTM – Kit Of The Month – se här

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: , , .

Regnbåge Skisser

1 kommentar Add your own

  • 1. krumeluran  |  19 april 2009 kl. 6:13

    tack snälla söta rara…..

    får jag fråga….. inte råkar du ha en spillbit KI lace cardstock att sälja till mig?
    måste göra en LO själv också och hittar inget i mina gömmor…

    KRAM

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

