Digital scrapbooking

23 april 2009 at 17:18 1 kommentar

Det finns så mycket tips och klokskap på nätet. Man kan hitta korta och långa kurser/ tutorials om fotoredigering och scrapbooking.  Det är ett perfekt sätt att lära sig på – för blir det fel är det bara att börja om. Inget material går till spillo.

  • Kika in här någon gång – hon har ofta tutorials.
  • Och besöker du de här gossarna är det dessutom kurser på svenska

Jag har inte noterat ordentligt vilka Freebies jag har – så därför blir det ingen materiallista på denhär digitala LOn. Förlåt! Den lilla bambin har jag gjort själv – resten är från olika ställen som generöst delar med sig. Titta gärna här och här för freebisar.

oliver-digitasl

Entry filed under: scrapbooking digitalt. Tags: , , , , , .

Do ReDo i scrapbooking Mera digitalt

1 kommentar Add your own

  • 1. Birgitta  |  23 april 2009 kl. 20:43

    Jag har ett tips på sida med miljoner freebies. Tyvärr har jag så långsam dator så digiscrapping är inget för mig. Men kolla in om du inte gjort det förrut.

    http://digiscrapdepot.com/

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

