Veckouppdatering

08 maj 2009 at 19:26 2 kommentarer

Tack Krumeluran & Bigi för hejarop! Det hjälpte direkt. Omtanke och vänskap. Bara tanken på att jag inte är ensam i scrap-stoppsvärlden tröstade och boostade på energin. Visst kan vi! Tack!

Så jag fick faktiskt två veckor av fotona i högen scrappade – så skoj! Vecka 18 och vecka 19!

v18

v19 kopiera

Vecka 19 har vi inte haft kameran framme så mycket, en scan av deklarationskuveret och ett klipp ur ett digitalt scrapbookingpapper fick hjälpa till att illustrera veckan som gick – kanske just deklarationen i sig var en av bovarna i ”lågenergi” och ”kamerafria” mysteriet.

Här är föregående veckor, alla märkta ”veckor” om du vill se hur jag gjorde albumet jag samlar alla mina veckor i.

Entry filed under: minialbum. Tags: , , , .

Visdom och scrapstop Morsdag

2 kommentarer Add your own

  • 1. ann granlun  |  08 maj 2009 kl. 20:07

    Hej Mari! Vad roligt att du skrivit lite om dej själv. jag har saknat det. Ann

    Svara
  • 2. krumeluran  |  09 maj 2009 kl. 11:36

    Hejja hejja!!! Du är superduktig!
    vilka söta LOs, själv har jag inte ens kommit mig för att försöka göra ett veckoalbum för hela året. det får nog bli en annan gång🙂

    KRAM

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


