Morsdag

10 maj 2009 at 21:00 Lämna en kommentar

Tänk vilken lycka att vara mamma!

I torsdags när jag kom hem hojtade O, “mammamamma det finns en överraskning här i huset”!

Så ledde han mig, blundande (jag alltså) till sitt rum och visade att
under sängen finns ett paket!

Han tog fram det, ruskade och vände på det, skramlade lite och frågade
“tror du att det är en hot wheels bil?… eller kanske en… kruka?”

Idag, äntligen fick han överräcka sin gåva,han  öppnade den själv med ivriga fingrar.

morsdag3Det var varken eller – det var en handmålad vas och en specialdesignad pappersblomma – ohh så vackert! Tack O!

Grattis alla mammor!

Entry filed under: bara fint, blommor. Tags: .

Veckouppdatering Morsdag – mera

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


