Vecka 20

17 maj 2009 at 18:55 Lämna en kommentar

Förra söndagen var morsdag – det firandet fick jag inte med på vecka 19, det spelar ingen roll (”it´s ok” som Ali säger). Jag lär mig hela tiden att släppa taget om att det måste bli perfekt – utan mer satsa på att få någonting gjort alls och njuta av det.

Vecka 20 bjöd på massor med njutbart. Vädret, vännerna, världens bästa familjer och vetskapen om att det snart är sommar!

20

Entry filed under: foto, minialbum, scrapbooking digitalt. Tags: , , , .

Vårfärg Lim

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

