Gotland Primör Premiär

20 maj 2009 at 17:42 Lämna en kommentar

Lyckos mig – jag får åka till Gotland på inspirationsresa! Massor med intryck, kunskap, inspiration, tid till eftertanke och nytänkande. Som jag gläder mig! Att jag dessutom är svag för sparris är inte ett hinder. Primörpremiär på Gotland! här kommer jag, hungrig på intryck och primörer!

sparris2

Bilden från Goda Gotlands hemsida

Och inte nog med allt vi ska se och uppleva – vi ska dessutom avnjuta följande;

Primörmiddagen består av åtta utvalda gourmérätter som komponerats och tillreds av respektive medlemskrog i Kulinariska Gotland. Middagen avnjuts på nyöppnande Tott Resort i Visby.

Mmmmm.. vilken härlig start på sommaren! Jag hoppas jag kan dela med mig här på bloggen sedan. Kanske inte av sparrisen – men av intrycken!

Entry filed under: inspiration. Tags: .

Trädgård Gotland Visby

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


