Pioner

16 juni 2009 at 19:02 Lämna en kommentar

Jag älskar pioner! När vi gifte oss 2000 fick vi fler olika pioner av våra vänner (och körbärsträd och päronträd och en massa annat fint). Nu väntar jag att alla skall blomma. Endel har trivts jättebra, andra kämpar stadigt och tappert på. På tomten fanns två härligt översvallande vackra bondpioner, rosa, fyllda. Vi eldade upp det gamla huset och behövde flytta pionerna – nu står dom på ”spa” och väntar på att få en ny plats (5 år senare… ). Var behöver jag dem bäst? Utanför mitt arbetsrum, köket, entrén.. hmmm

pion

Ljuvliga bilder, Lena Anderson gör så härliga illustrationer.

Entry filed under: blommor. Tags: .

Härlig lägerstämning i huset Sött på arbetstid

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

