Scrapsugen

23 juni 2009 at 19:45 1 kommentar

Jag börjar komma igång igen efter ett evighets scrap stop! Ett tips om det drabbar dig är att kolla runt på nätet, bläddra i gamla tidningar, kika i böcker på bibban. Plötsligt kommer en försiktigidé singlande och då är det bara att grabba tag i den och göra någonting av den.

När jag kikade in hos Krumeluran hittade jag härlig inspiration och en tävling – på October Afternoon,  deras papper inspirerar alltid!

Önskelistan;

73596_1000x1000

73611_1000x1000

mumsigt!

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: .

Minnas med mobilen Scrappat O på Degersand

1 kommentar Add your own

  • 1. Snickarglädje « Saxolim’s Blog  |  16 november 2009 kl. 17:34

    […] raden med siffror KToM, rub on journaling spot Jenni Bowlin. Så skoj att använda pappret jag så önskade […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


