Vecka 33

18 augusti 2009 at 16:38 1 kommentar

En somrig, ledsen, vacker, vänlig vecka. Vänskap i allt, omtanke, vila.

33

Alla veckor och allt om processen finns här, hur jag gjorde mitt album ser du här. Jag började med det här albumet för att veckorna går så fort – de första inlägget finns här.

Så här skrev jag då;

Jag hinner inte med – tycker det känns som måndag och måndag, på varandra, hela tiden. Jag försöker fota så mycket som möjligt av allt det lilla som sker var dag. Samlar det i en färdig mall som jag gjort i Photoshop – och snip snap – så har jag veckorna samlade – med allt smått dokumenterat som jag annars redan skulle glömt.

Nu kan jag printa ut 15×15 cm och göra ett minialbum av alla veckor.

Oj va glad jag är att jag får det här gjort!

Entry filed under: foto, minialbum, scrapbooking digitalt. Tags: , , , .

Sommarens viktigaste händelse Charmiga små kattor söker hem

1 kommentar Add your own

  • 1. Birgitta  |  18 augusti 2009 kl. 18:38

    …men det visste jag ju att du skulle hinna med! Jätte kul att se hur duktig du är h e l a tiden…själv har jag inga planer att hinna med att pyssla – ännu men jag kommer igen, jag lovar😉

    Ha det gott/Kramen

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


