Scrapmania

25 augusti 2009 at 7:28 1 kommentar

Plötsligt  hittade jag lite flow igen och har scrappat endel. Beställde nya foton från Digitaland och läskigt många papper från TwoPeas. Oj va skoj jag hade i mitt pysselrum, kopplade av, njöt av processen och gladde barnen som förväntansfullt följde med och beundrade sina Lo´s. Sötisar!

bio1

bio2När jag scrappar med samma foton till killarna blir Lo´na oftast snarlika varandra – här passade det rödprickiga pappret så bra – det hade jag iochförsig köpt två av – men det hysteriska svartvita hade jag bara ett och det passar bra på temat. Fotona är när killarna spökar med 3D-glasögonen från bion vi var på i somras. Svart-vita pappret ger en nästan optisk effekt så jag fick fundera en stund på hur det skulle klippas för att maxas till två LOn. På så sätt använde jag bara det ena av det rödprickiga också. Det är sammetsyta på dom röda prickarna – kul effekt!

Material; Heidi Swapp Runway Droplets, Making Memories Flocked Dot Rouge, journaling KTOM och Creative Imaginations, ram Donna Downey.
Broderigarn, stämplar Catslife Press och October Afternoon (favoriter även använda här)

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: .

Mera Medis Scrapmania2

1 kommentar Add your own

  • 1. Ann Granlund  |  25 augusti 2009 kl. 10:52

    Häftigt!! Roligt att du är på G. Låter så njutbart med ett pysselrum… hos oss är det köket som är pysselrum

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

