Minialbum

24 september 2009 at 17:44 2 kommentarer

Minialbum är förtrollande, förförande härliga överblickbara och hanterbara projekt.

Det finns massor med bra information, ideer, inspiration och mallar på nätet.

På  Mediskursen i höst ska vi jobba med minialbum – för dig som kommer på kursen eller scrappar där hemma – kika på dessa:

Alis 3+1=4 (bilderna från hennes blogg)

alis mini1

alims mini2

alis mni3

Jamaica makes … allt möjligt underbart .. här finns ideer till minisar! och missa inte denna samling. Bilder från hennes blogg.

j3j2

Entry filed under: Mediskurs, minialbum, Scrapbooking. Tags: , , , .

Vecka 38 Memory med Alain Gree

2 kommentarer Add your own

  • 1. Nicole  |  25 september 2009 kl. 18:09

    Jag har inte hört någon mer om mediskursen.. Kommer det att ordnas en till scrapbooking kurs eller bli det bara en?
    /Nicole

    Svara
  • 2. Matilda  |  29 september 2009 kl. 12:06

    Hejsan! Brukar vara inne och kika på din blogg nu och då! Har varit på dina 2 senaste mediskurser, men detta år fick vi från Geta bara vara med på en kurs, så fick tyvärr välja bort scrapbokingen 😦 men tänkte iaf tipsa om ett riktigt kul minialbum som jag hittade i en bok! Man kunde göra ett album av kaffefilter, ahr gjort ett till dottern min och det blev jättefint! Och lär bli några sådana gjorda till far-och morföräldrar i julklapp antar jag! Har lite bilder på det när det är halvfärdigt, o namnet på boken på min blogg, hoppas jag lyckas skicka länken rätt! Ha det bra!

    http://malvina.blogg.se/2009/september/scrapbookingalbum-av-kaffefilter.html

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

