Lift från Two Peas

26 september 2009 at 8:52 1 kommentar

Jag surfar in ofta hos Two Peas för inspiration och ibland även för shopping. Den här LOn blev jag förtjust i och bara måste lifta. Färgerna och det sydda, den samlade formen – allt tycker jag om.

322789_600x600

Så här blev min – varken färgskalan eller det sydda blev gjort denna gång men själva basen gillar jag.

lift

Och så denna! Jag gillar verkligen hur det starka mönsterpappret är använt och inte tar över. Kolla den lilla filtblomman på vänsterkanten! Liftliftlift…

322790_600x600

Bilderna från Two Peas gallerisida – mer LOs av samma scrappare här!

Entry filed under: inspiration, Mediskurs, Scrapbooking. Tags: , , , .

Memory med Alain Gree Höstlöv

1 kommentar Add your own

  • 1. Birgitta  |  26 september 2009 kl. 15:51

    Hej Mari, vilka underbara LO:s, det riktig kliar i fingrarna att lifta dessa. Kommer att göra det vid tillfälle….och solklart, det var en nyhet för mig! Jag har hört talas om att dörrleverans av grönsaker men inte att de har egen hemsida! Smart idé!!
    Vi ses på tisdag. Trevlig helg.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


