Rosa

07 oktober 2009 at 22:35 4 kommentarer

På kommande kurs ska vi jobba med färg – jag scrappar sällan i rosa eftersom jag oftast scrappar om mina två prinsar. Men rosa är ändå så lockande … Godis och prinsessor, sött och gnistrande. Jag har ingenting rosa att sätta på mig, borde skaffa någonting riktigt flickigt. Fler som gillar rosa…

Shimelle

rosa1

Vaeltaja

rosa2

Junto

rosa3

Dan

rosa4

monettenriquez’s

rosa5

Pink-Peony

rosa6

Stephanie

rosa7

Entry filed under: bara fint, färg. Tags: , , , .

Så mycket fint Vecka 40

4 kommentarer Add your own

  • 1. emilia  |  08 oktober 2009 kl. 11:48

    härliga bilder! speciellt den med tårtor:)

    Svara
  • 2. Katarina  |  08 oktober 2009 kl. 14:45

    oh yes här frossas det i rosa färger i alla nyanser, har jui en liten prinsessa som äääälskar rosa. jättefina bilder du hittat… blev verkligen fikasugen när jag ser den fina cupcakes bilden… slurp.
    förresten!
    När behöver du liften till din kurs??

    KRAM

    Svara
  • 3. Orange dag « Saxolim’s Blog  |  13 oktober 2009 kl. 6:55

    […] härligt fruktig, varm, frisk men kramig, som en pläd. Färg är så mycket! Inlägg om ROSA […]

    Svara
  • 4. Gul « Saxolim’s Blog  |  16 oktober 2009 kl. 6:47

    […] fina färger ROSA, ORANGE och mer om […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


