Vecka 42

25 oktober 2009 at 10:05 Lämna en kommentar

Lite sen men veckan har varit craaaazy! Förra veckan dock så fixade vi Äntligen utklädningsdress åt O!, vi hade höstlov, mumsig middag hos goda vänner, flygplansbygge och annat skoj! P var borta och så saknad av lilla O så mommo som var hemma med honom en hostig dag fick skriva en stooor skylt till ytterdörren – ”kom hem, jag längtar efter dig!”

42 kopiera

Knappt någon bild blev tagen vecka 43 – ska bli intressant att se hur jag löser det… men nu sticker jag, oj vad skoj det ska bli! Resten ordnar sig sedan.

Hur jag började med albumet och processen, albumstillverkningen mm hittar du här!

Entry filed under: foto, minialbum, scrapbooking digitalt. Tags: , , , , , .

Halloween partajet då Halloween Partytime

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


