Jag just nu

11 november 2009 at 22:42 Lämna en kommentar

sjuk2Så här känner jag mig just nu. Mamma-matt. 2 sjuklingar hemma. Modda, medecin, mellanmål, mycket synd-ómmiga. Och det ÄR synd om dom.

Godisskålen ser ut så här…

sjuk1

men vilken mammas hjärta smälter inte inför detta…

sjuk3när en feberrosig liten O strålande tittar på mig och säger ”titta mamma – jag har moddat heeela vår familj”.

Entry filed under: foto. Tags: .

Minialbum inför julen Vecka 45

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


