Ser du färg – uppdaterad

13 november 2009 at 18:01 4 kommentarer

Jag trodde jag gjorde det men är nu bevisad motsatsen-

Testa detta!

Bilden från Badankas blogg – jag hade som sagt INTE perfekt färgseende. Men jag ska prova igen innan jag tillkännager mitt resultat – hur gick det för dig?

UPPDATERING
Duktiga ni! Jag började högt men efter ett nytt försök i dag – med lite piggare
ögon lyckades jag få 8 poäng! Jag tänker inte ge mig innan jag klarar det på noll.

Entry filed under: färg. Tags: .

Minialbum, Mediskurs II Fynd

4 kommentarer Add your own

  • 1. Sarah  |  13 november 2009 kl. 22:00

    Hejsan!
    Jag fick 27, avslöja nu hur det gick för dig🙂

    Svara
  • 2. Jenny  |  13 november 2009 kl. 22:36

    Jag bara måste testa, trots trötta kvällsögon en fredagkväll. Hamnade på 12. Jag antar att det är godkänt och att jag inte är färgblind som några i släkten är…
    Trevlig idé!

    Svara
  • 3. Josephine  |  14 november 2009 kl. 16:49

    tack för senast Mari, provade testet och blev supertrött i ögonen men fick alla rätt.

    Svara
  • 4. Mari  |  14 november 2009 kl. 21:11

    Snyggt jobbat tjejer – jag ligger på 8 nu och tänker inte ge mig innan jag har alla rätt jag också. Tänk att det var så svårt!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


