Vecka 52

03 januari 2010 at 12:00 1 kommentar

Jag trodde mitt album för i år skulle innehålla 52 veckor. 2an på pärmen ville aldrig hållas på plats – en försiktig fingervisning om att året faktiskt har 53 veckor! Ska bli spännande att se om 3an hålls nu då. (Allt om hur jag gjorde finns här)

Så det här är nästsista veckan på mitt projekt.

Julfest i skolan och S spelade saxonfon-solo, julgran (som bara välte) och julafton med massor av paket, ljuvlig julkonsert i Jomala kyrka. En härligt julig vecka!

Entry filed under: Jul, minialbum, scrapbooking digitalt. Tags: , , , , .

Lycka Måste ses!

1 kommentar Add your own

  • 1. Katarina  |  03 januari 2010 kl. 22:09

    Gott Nytt år till dig min vän 🙂 Här har vi varit bortresta över julen, och kom hem dagen före nyår, nu är vi äntligen på banan igen, 4 dagar kvar på jullovet, sen är det sportlovet att se fram emot… sen sommarlovet 😉

    /katarina

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

