DoRedo anteckningsbok

27 januari 2010 at 8:22 2 kommentarer

Jultomten hade med en söt liten BIA till mig, och så skoj jag har!

Ur alla mina skatthögar samlar jag fina papper och binder in dem till nya anteckningsböcker. Här är ett par av dem. Använde gamla spelplaner till pärm.

en specialpärm till en specialtjejs anteckningsbok

små kuvert för hemligheter

Så otroligt roligt att göra alldeles speciella anteckningsböcker som present. Och till mig själv.

Entry filed under: Do-Rodo, minialbum.

Project 365, 21 tom 26 Mediskurs

2 kommentarer Add your own

  • 1. sandra  |  27 januari 2010 kl. 13:31

    ååååååååh, I LOVE!!!
    Tänk att samla sina favvo recept i… Måste lära mig eller önska av tomten..hahaha

    Svara
  • 2. Har skoj « Saxolim’s Blog  |  03 mars 2010 kl. 19:05

    […] mars 2010 Ohhh som jag gillar min BIA. Och dess ”rykte” sprider sig. Jätteskoj! Dessa når sin mottagare vilken dag som […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

