Vision Board

11 februari 2010 at 18:55 Lämna en kommentar

Mitt ord i år  – LYCKA. Unnade mig flera timmars klipp och klistrande och gjorde min egen Vision Board. Så skönt. Bara bläddrade i tidningar, rev ur det som kändes bra eller bara tilltalade mig. Gjorde ett jättecollage som inspiration för i år. De flesta tidningar jag köper är amerikanska – därför är orden på engelska. Barnen gjorde sin egen tolkning (inte så långt från min) ”du ska bli smal, du ska jobba mycket, du ska vara med oss, du ska resa bort, du ska bli berömd…” det mesta klockrent men berömmelsen betackar jag mig för. Bilden var snarare en inspiration till känslan av att lyckas med en tuff utmaning – för min egen skull.

Mer om Vision Board här!

Mer om mitt ord och hur jag jobbar med LYCKA.

Entry filed under: inspiration, lycka, Uncategorized.

Project 365, 39 och 40 Teckna

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

