Läsa

23 februari 2010 at 18:38 Lämna en kommentar

Jag läser för lite, knappt alls nuförtiden. Senast jag pryddes av gips från tå till knä (det händer ibland) läste jag ifatt ett par års ”måsten”. Jag har ingen lust att bryta benet men dock – stillheten och lugnet att läsa saknar jag. Förutom att testa Facebook (check), träna mera (check … så här långt i alla fall), lära mig att busvissla (work in progress) så innehåller önskelistan för i år – läsning.

Den här vill jag läsa – tror jag;

Boktjuven

Vad läser du?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Project 365 – 47 till 52. Pepparkakor

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

