Boys rule

01 mars 2010 at 21:08 2 kommentarer

Klart dom gör, speciellt mina – för mig! Jag försöker ta massor med bilder, på vardagliga ting. På sådant dom tycker är roligt, tråkigt, spännande, vanligt, intressant, nytt, gammalt, med varandra och bara just en – helt unika mina världens bästa.

Ibland blir det massor med ”jåms” och det är ok. Det är skoj att scrappa ”jåms”

Material; mönsterpapper Cosmo Cricket Tube Socks,  October Afternoon Road Map Blue&White Hotel, journaling tags Cosmo Cricket Boyfriend och Twist&Shout.

Entry filed under: Scrapbooking. Tags: , .

Designer Baka bullar

2 kommentarer Add your own

  • 1. Susanna  |  01 mars 2010 kl. 21:44

    Wow, det va rutigt bara värre. Fina albumsidor!

    Svara
    • 2. Mari  |  01 mars 2010 kl. 22:30

      Tack! Jag ser plötsligt att alla mina Los nuförtiden är dubbla med multimånga foton i en rad eller två. Måste jobba lite med ”ensidiga” och något foto bara som omväxkling. fastnar du i spår också?

      Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

