Project 365, 74-80

22 mars 2010 at 19:14 1 kommentar

Gör en resedagbok till A, packar den glittrande rosa och skickar till Norska huvudstaden. Jobbar på och ser att jag faktiskt har rätt trevlig utsikt när solen lyser. Vernissage med uppträdande på skolan – så stolt över S och gitarrspelandet. O drömmer sig bort på mrognen, måste bevaka honom så han inte somnar mitt i frukosten. Sötis. Workshop härhemma och härligt papperstussfyllt överallt! Kap Horn mappen klar.

Entry filed under: 365 foton.

Kap Horn Socis

1 kommentar Add your own

  • 1. Birgitta  |  23 mars 2010 kl. 20:57

    I dina underbara alster dyker ”kassaboken” upp lite här och där – jättekul! Jag blir Xtraglad över det….Underbara bilder, foton, LO:s, Kap Horn…ja allt…jag har varit lite frånvarande pga min egen förekommna orsak 😉
    Allt gott!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

