Anteckningsböcker

08 april 2010 at 17:50 2 kommentarer

Jag älskar anteckningsböcker, köper dem, börjar på dem, kan inte fylla dem helt och endel kan jag inte använda alls – för dom är ju så fina att jag helst vill ha dem till alldeles speciella små saker.  Kanske typ så här;

Geninne´s Art Blog

A Field Journal

Fire Star Arts

Fixiefoo

och förstås dom anteckningsböcker man gör själv mmmm…

Ellesstudio

och egna gör jag gärna själv – åt mig och åt mina vänner.

Att bläddra i och tjuvkika i nästan, så känns det att titta i Lena Anderssons böcker –  finns på AdLibris.

Instruktioner, tips och mer inspiration för Art Journaling hos Artist Journals.

Entry filed under: bara fint. Tags: .

Chili och vårluft Project365, 95-99

2 kommentarer Add your own

  • 1. Sussi  |  08 april 2010 kl. 18:02

    Inspirerande och lockande …🙂

    Svara
  • 2. ann granlund  |  08 april 2010 kl. 19:33

    ryysligt inspirerande …🙂

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


