Paf Open

10 juni 2010 at 17:53 1 kommentar

Full fart och friska vindar på Paf Open kontoret idag! Det händer så mycket där, massor med jobb och många glada skratt när vi jobbar ihop. Dreamteamet förstärktes av söta Tora idag. Det var skoj! Att det sedan kom upp på hennes blogg Tora&Camilla kändes lite speciellt. Min arbetsdag i cyberspace!

Mer om Paf Open och dags att boka sina biljetter! Helgens finnkamp den 22 augusti kommer att bli suveränt spännande på Paf Open.

bilden från Tora&Camillas blogg

Tora&Camilla Paf Open 2009, duktiga tjejer som satsar och som gör en miljösmart OSsatsning, heja tjejer!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Jag Färg igen

1 kommentar Add your own

  • 1. Tora  |  10 juni 2010 kl. 21:35

    Och vi är här! Jag älskar pyssel, din blogg är bäst! Hejja MARI

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade


