Läsa i solstolen

15 juli 2010 at 8:28 Lämna en kommentar

Ännu en bok avklarad i solstolen – sträckläste och njöt … det är sååå rättvist! Förra helgen plöjde jag härliga böcker och nu hittade jag en till som jag gottade mig med – en riktig ”feel good” bok.

Mary Ann Shaffer skrev bara en bok, Guernseys litteratur och potatisskalspajsällskap. Jag gillade den, den påminde lite om en bok jag läst massor med gånger, en riktig klassiker på min egen klassikerlista ”Brev till en bokhandel, 84 Charing Cross Road

Författaren Helene Hanff har skrivit fler böcker, jag gillar alla… men 84 Charing Cross Road allra mest.

Entry filed under: läsa.

Project 365, 179-182 Paint chip och färgprover

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

