Shoppa loss på AdLibris

28 augusti 2010 at 15:56 Lämna en kommentar

Vet inte hur det kom sig men plötsligt damp ett bokpaket ner i postlådan så där perfekt en solig dag… Jag hade antagligen, högst troligt faktiskt beställt dem helt själv. Så rättvist! En lite läckande semesterplan behövde täppas igen med lite inköpt tröst. Det funkade!

Massor med inspiration till Art Journaling och nya uppgifter till mina elever på Scrapbookingkurserna jag brukar hålla på Medis.

Mer om boken på AdLibris och bilder i massor på flickr.

Ännu mer inspiration – och suveräna bilder i boken Taking Flight av Kelly Rae Roberts. Jag hade sett den för jättelängesedan på Ali Edwards blogg.

så nu behöver jag bara städa mitt arbetsrum, dra fram alla färger och penslar och saxar och lim… och ansöka om förlängd semester och blunda för strykhögar och middagsbestyr. Nåja – böckerna håller säkert till oktober när tiden kommer till mig igen.

Entry filed under: inspiration, läsa. Tags: .

Project 365, 201-203 England minisemester

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

