Washi tapé

14 september 2010 at 21:52 2 kommentarer

Visste du vad det är? Inte jag – men jag blev så nyfiken när jag hälsade på hos Krumeluran så jag måste googla. Och hittade detta frestande material… mmmm

bild från cutetape

Inspiration till hur man använder den hittade jag hos DIY Inspiration och to be charmed.

Visst blir man sugen!
Här kan man hitta washi tapé

Etsy här och Etsy där
Happy Tape

Den här vill jag ha… först.

Entry filed under: bara fint. Tags: .

Hipp i London Skördefest i helgen

2 kommentarer Add your own

  • 1. Elizabeth  |  14 september 2010 kl. 22:53

    Thanks so much for the blog love! ~ Elizabeth

    Svara
  • 2. Vackraste tejpen « Saxolim’s Blog  |  24 oktober 2010 kl. 21:21

    […] du washi tejpen? Riktiga pysseltroll pysslar ju självklart till sin egen lite snipsnappigt…. jag har inte […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

