Ordning på alla

20 december 2010 at 22:20 Lämna en kommentar

Jag måste ha en BusyBodyBook! Måste ha. Måste.

Hela familjen i en bok. Som kan finnas i köket. Där man kan se vad alla har på gång. Gilla!

Man kan till och med printa ut egna sidor – och göra en egen bok. Om man vill.

Eller kanske en familjekalender – med ficka! En ficka för alla lappar från skola-dagis-inbjudningar-komihåglistor-biljetter-blanketter och god knows what.

Alla dessa beslut!

Men för en papperstok som mig glömmer jag all planering och alla goda föresatser om ett nytt år i organiserat välmående. Och drömmer mig bort bland de ljuvaste post it lappar, ja post it lappar… mmmm kärlek!

och ett varningens ord – på Cavallini & Co finns så rysligt mycket fint om man är så där papperstokig. Men tänk en dag om man står där utan anteckningsbok – lika bra att alltid ha ett lager.

Tex dessa borde man ha för säkerhets skull…

 

Entry filed under: inspiration, Projekt Att Göra.

Dagens pyssel Vem har ordet?

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag är Mari, mamma, dotter, syster, vän, scrappare, rädd för hundar och svag för choklad. Jobbar med Paf Open i dreamteamet och är en stolt del av April Kommunikation Bloggar för att dela med mig av det som är vackert, skoj, pyssligt, scrappigt, klokt och inspirerande - välkommen!

Mest lästa inlägg

Senaste inläggen

Mest klickade

  • Inget

